zondag 10 maart 2013

Mijn verslaving: ASOS.com!


Jaren terug. Toen alleen Engeland ASOS nog kende en ik het via-via had ontdekt. No way dat ik iemand mijn geheime webshop toevertrouwde, want stel je voor. Ineens loopt iedereen met ASOS-kleding! Een jaar later was het voor mij dan ook niet meer speciaal. Na de ene na de andere shopaholic in ASOS te zien en ook in tijdschriften mijn favo ASOS-truitjes, broeken en schoenen gespot te hebben, besloot ik dat het tijd werd voor een ASOS-pauze.

Toch zit ASOS in mijn hart, er is niemand met wie ik langer samen ben dan ben ASOS, en ben ik het avontuur toch maar aangegaan. Toegegeven, de collectie is enorm en de kans dat iemand (in de omgeving) met hetzelfde topje naar datzelfde feest gaat is nihil. Omdat er altijd wel wat leuks te vinden is op ASOS heb ik mijn favorieten geselecteerd. En pssst... je mag het best kopen hoor. Ik heb helaas nog niks van al dit moois in mijn kledingkast kunnen hangen. 


Jurk, €46,75, Band of Gypsies
Jasje, €31,16, ASOS
Pumps, €38,94, New Look
Rok, €23,37, River Island
Jumpsuit, €64,93, ASOS
Ketting, €51,94, ASOS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten