donderdag 28 maart 2013

Antwerpen, here I come!



Ondanks dat ik een groot fan ben van online shoppen, kan ik het offline shoppen echt niet missen. Daarom plan ik naast mijn korte winkelbezoeken, af en toe een dagje fulltime winkelen. Morgen haast ik me met de trein naar Antwerpen om eens flink mijn pinpas te laten wapperen. Waar? Pull and Bear, Forever21 en de Urban Outfitters. Want ondanks dat ik graag winkel, heb ik nog steeds geen geldboom in mijn achtertuin groeien. Zelfs een achtertuin ontbreekt eigenlijk nog...

Maar omdat ik mijn tripjes het liefst plan en niet voor verrassingen wil komen te staan, heb ik stiekem al wat collecties bekeken. Om jou ook mee te laten genieten van al het Antwerpen-moois heb ik mijn musthaves van de Urban Outfitters geselecteerd. Overigens kun je deze lekker makkelijk online bestellen. Of je moet natuurlijk ook zin hebben in een retourtje Antwerpen.


Kussen, €49
Tas, €176
Jurk, €39
Ketting, €129
Horloge, €46
Top, €46

Geen opmerkingen:

Een reactie posten