donderdag 11 oktober 2012

Verliefd op schoenen



Zonder blikken of blozen koop je een nieuw paar schoenen, terwijl je het vorige paar gekochte schoenen nog niet eens hebt aangetrokken. Thuis aangekomen, kom je erachter dat je nieuwe aanwinsten wel heel erg lijken op die schoenen die je ergens onder het bed hebt liggen. Ik geef eerlijk toe dat ik dit echt hebt meegemaakt. Het klinkt misschien erg, maar eigenlijk zie ik het probleem niet. Waarom zou je jezelf afremmen met het kopen van schoenen?

Het zijn vooral schoenen met hakken die ik in de boekenkast, onder het bed en op de kast heb opgestapeld. Ze klinken zo mooi op de vloer en mensen horen je al van verre aankomen. Heerlijk dat geluid! En dan heb ik het nog niet eens over de vorm van je lichaam door hakken. Perfect! En wat dacht je van de hoeveelheid keus? Want welke schoenenwalhalla je ook binnenloopt hakken zijn er altijd in overvloed.

Mooie hakken die ik gevonden heb: 



1. Enkellaarsjes, Nelly.com, €19,95
2. Glitterpumps, ASOS.com, €35,29
3. Zwarte laarsjes, H&M.com, €15
4. Rode pumps Fashionchick, Vimodos.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten